Subject: Elektriprojekt "IP74367 RASINA-MEEKSI Keskpinge õhuliini rekonstrueerimine" kooskõlastamiseks
From: "Koger Margus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 15 Jun 2025 12:20:08 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ poolt tellitud elektriprojekti nr
IP7436 „RASINA-MEEKSI Keskpinge õhuliini rekonstrueerimine

“,Kastre ja Räpina vald.

Lahendatud on 11 ristumist riigiteega, keskpinge õhuliini
asendamine/gabariidi kontroll  . Ja ühe õhuliini lõigu asendamine
maakaabliga, maakaabli paigaldus tee kaitse vööndisse.

Taotlus projekti plaanidega manuses

22287 Liispõllu-Järvselja-Aravu, Õhuliini ristumine  km 2,168

22289 Sikamuru-Järvselja,  Õhuliini ristumine  km 3,1

22290 Rasina-Meeksi , Õhuliini ristumine  km 4,045

22294 Mehikoorma-Meerapalu, Õhuliini ristumine  km 20,55;  20,02; 19,47;
18,39; 17.816; 11,39; 11.01;

22288 Saki-Parapalu, Õhuliini ristumine  km 66,27

22294 Mehikoorma-Meerapalu,. Maakaabli paigaldus tee kaitsevööndisse km
6,486-7,309

Lugupidamisega

Margus Koger

Vanemprojekteerija

Mobiil: +372 5170478

E-post:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, 61713 Tartu maakond

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.